Известие

Collapse
No announcement yet.

От какво е това скърцане?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • От какво е това скърцане?

    Значи след като снеговете се стопиха, започна и скърцането. Незнам каква връзка има де, ама така се случи.
    Значи скърца предницата при вартене на волана, и то яко си скарца. Скърца и като натиска спирачката.
    От кои носачи е това скърцане?? Горни или долни?
    ОТ шарнир може ли да скърца така?
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

  • #2
    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
    ...Значи скърца предницата при вартене на волана, и то яко си скарца. ...
    Аз имах такова скърцане - шарнири на долни носачи. Голяма досада. Има ли скърцане при вдлъбнатини и легнали полицаи?
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2000 ех

    Comment


    • #3
      Скърца щото е нова колата, като я покараш малко ще си улегне всичко

      пс Няма гресьорки като на волгите, ако някой случайно се зачуди. Основно става така заради кофти монтиране или ментеливи части. Тампоните на горните носачи като се позносят малко и се почва. Същото горе долу става и с тампоните на долния носач. Абе шитня общо взето, купи си силна музика и си свиркай докато не се разхлопа.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        ..

        Колега и при мен беше така при въртене на волана,после започна с всеки изминал ден,отидох да прегледат предницата,оказа се шарнири на долни носачи и то и на двата ,така че от шарнирите е съвсем възможно,но лошото е че трябва да се смяняват,защото поне при мен нито в дъждовно време ,нито след смазване на всичко не спря да скърца.Оправи ли се времето ще ги сменявам
        Alfa Romeo 156 1.8TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
          Значи след като снеговете се стопиха, започна и скърцането. Незнам каква връзка има де, ама така се случи.
          Значи скърца предницата при вартене на волана, и то яко си скарца. Скърца и като натиска спирачката.
          От кои носачи е това скърцане?? Горни или долни?
          ОТ шарнир може ли да скърца така?
          Намери си канал и слез долу да слушаш а някой да върти горе волана и ще разбереш от къде е.Долните шарнири се разкърцват много.Почти сигурно е от тях, горни или долни, но със смазване няма да стане.Трябват синови или рециклаж.

          ---------- Post added at 10:13 ---------- Previous post was at 10:06 ----------

          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
          Скърца щото е нова колата, като я покараш малко ще си улегне всичко

          пс Няма гресьорки като на волгите, ако някой случайно се зачуди. Основно става така заради кофти монтиране или ментеливи части. Тампоните на горните носачи като се позносят малко и се почва. Същото горе долу става и с тампоните на долния носач. Абе шитня общо взето, купи си силна музика и си свиркай докато не се разхлопа.
          Моята е с гресиьорки, е не като на Волгата, баща ми имаше до скоро и знам как е, но е подобно мога да си развивам, завивам и смазвам когато си поискам.Побългарили сме ги но 20000км не са мръднали още.Като се разтропа: равивам, смазвам, навивам повечко да се обере луфта, заклинвам си го пак и край

          ---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:13 ----------

          ето и снимчица на шарнира http://adoon.snimka.bg/automobiles/s...58506.26512767
          Alfa 156 2,4 SW 2001
          Fiat Tempra 1,6 i.e 1992

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Peter_63 Покажи съобщение
            Аз имах такова скърцане - шарнири на долни носачи. Голяма досада. Има ли скърцане при вдлъбнатини и легнали полицаи?
            Има има... даже като слизам или се качвам в колата и се чува пак как прискърцва. Значи появи се изведнъж това скърцане и се засилва всеки ден .
            Как е възможно... нямам обяснение...
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
              Как е възможно... нямам обяснение...
              Верно как ли е възможно при повече от 20-тина точки на закрепване само отпред на окачването, все някъде да се е разскърцало...

              В сервиз могат да ти кажат точно кое от всичките възможни неща скърца - диагностицирането на окачване поне е елементарно при тези коли и с една най-проста заострена щанга обикновено могат да ти покажат неща от които да ти настръхне косата ако имаш елементарни технически познания...
              Има си и доста специфики, които са известни единствено на хора, които правят само алфи (например един чисто нов горен носач не се вади от опаковката и да се монтира директно, освен ако не искаш да го хвърлиш след 1000 км, а на повечето места точно така ги монтират и т.н.).

              Само не подценявай проблема и недей да се доверяваш на форумните драскачи според които е "нормално" нещо да си скърца в една 156-ца. Няма такъв филм. За никоя кола не е "нормално" нещо да скърца. Единственото "нормално" скърцане, което може да се чува в една кола на 10+ години е скърцането на деформирани от времето пластмаси в интериора.
              Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 11:20.

              Comment


              • #8
                Абе причини много за това скърцане.Преслушаи ги и ги оправяй.Хем дразни хем кофти за колата
                Alfa 156 2,4 SW 2001
                Fiat Tempra 1,6 i.e 1992

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Верно как ли е възможно при повече от 20-тина точки на закрепване само отпред на окачването, все някъде да се е разскърцало...

                  В сервиз могат да ти кажат точно кое от всичките възможни неща скърца - диагностицирането на окачване поне е елементарно при тези коли и с една най-проста заострена щанга обикновено могат да ти покажат неща от които да ти настръхне косата ако имаш елементарни технически познания...
                  Има си и доста специфики, които са известни единствено на хора, които правят само алфи (например един чисто нов горен носач не се вади от опаковката и да се монтира директно, освен ако не искаш да го хвърлиш след 1000 км, а на повечето места точно така ги монтират и т.н.).

                  Само не подценявай проблема и недей да се доверяваш на форумните драскачи според които е "нормално" нещо да си скърца в една 156-ца. Няма такъв филм. За никоя кола не е "нормално" нещо да скърца. Единственото "нормално" скърцане, което може да се чува в една кола на 10+ години е скърцането на деформирани от времето пластмаси в интериора.
                  Какво имаш на предвид с това да не се вади носача от опаковката? Интересно ми е защо не се прави, и какво се прави тогава
                  Иначе несъм казал, че пренебрегвам проблема... ще отида да я погледнат колата.
                  Само ми стана чудно как така от веднъж се разскърца, наясно съм, че окачването е по-сложно. Ама пък една сутрин се качвам и тръгвам и почна да скърца. До преди това не е скърцала, а след това не е спирала.
                  Та за това се чудих, не как е станало, а как от един път стана аджеба...
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #10
                    И такаа, днес след преглед на ходовата част, диагнозата за скърцането е ясна:

                    На двата долни носача шарнирите и тампоните на единия горен. Човека каза, че това е оригиналното окачване на колата и си е изпяло песента.
                    И така... ще се сменят 4-те носача сега, поне да знам, че всичко е ново и както трябва!
                    Като се свалят носачите, ще се видят и тампоните на стабилизиращата щанга, като се предполага, че и те ще са дроб сърма

                    Ами това е моето положение... ще има скъъпи ремонти
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #11
                      Виж да нямаш износване на стабилизиращата щанга, че това е кофти.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Споко като ги смениш пак ще скърца!
                        156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Виж да нямаш износване на стабилизиращата щанга, че това е кофти.......
                          В смисъл износване на тампоните, или нещо на самата щанга? Тампоните разбрах, че се сменят, ама се откачал предния мост
                          Предполагам, че и те ще са заминали.

                          Първоначално публикувано от JoRiX
                          Споко като ги смениш пак ще скърца!
                          Е... нали уж целта на ремонта е да не скърца повече! Ясно е, че след време пак ще почне ама...
                          Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 10:15.
                          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS

                          рейтинг фотографов

                          Comment


                          • #14
                            Ако ви кажа че моята преди ремонт не скърцаше а след ремонт започна да скърца....
                            Истината е една стаб. щанга и тампони комплект - така се продава оригинално но е скъпо...
                            Всичко останало е компромис и след това не трябва да се оплакваме.
                            Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
                            Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
                              Ако ви кажа че моята преди ремонт не скърцаше а след ремонт започна да скърца....
                              Истината е една стаб. щанга и тампони комплект - така се продава оригинално но е скъпо... Не съм съгласен
                              Всичко останало е компромис и след това не трябва да се оплакваме.
                              Ако се свали и направи добре - спи
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X